به گزارش پارس نیوز، 

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 فردا 27 خرداد از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع است. این محدودیت شامل موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی یست.

تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 12 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز روز جاری تا ساعت 2 بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسیله نقلیه سواری از ساعت 12 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسد شدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. این محدودیت برای محور هراز نیز از ساعت 6 صبح امروز تا ساعت 12 فردا اعمال می‌شود.

در محور فیروزکوه تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8  تا 24 امروز ممنوع است.

همچنین در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس  تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز ممنوع است. تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی در محور آستارا – اردبیل و بالعکس از ساعت 8 تا 24 روز شنبه مورخ 97/03/26 ممنوع است.

در محور سلفچگان – قم ( باند رفت به سمت قم) تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 15 تا  24 امروز ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن آزاد راه تهران – ساوه است.