به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد امروز دوشنبه ۱۴ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

وی افزود: برای تسهیل در برگشت زائران حرم حضرت امام خمینی (ره) به سمت شمال و در صورت سنگینی حجم تردد پس از پایان مراسم از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۴ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تردد خودرو از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت:با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۱۵ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه این هفته از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ خردادماه از جاده هراز ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی افزود: از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه با اعلام ماموران مستقر در محل از "آب اسک" به "رودهن" (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده سوادکوه، افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.