به گزارش پارس نیوز، 

هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا با سید علی آوایی وزیر دادگستری و رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور در دفتر وی ملاقات کرده و در خصوص ماموریت های پلیس بین الملل و نقش آن در تعاملات و همکاری های بین المللی به منظور ردگیری، شناسایی، دستگیری و استرداد مجرمان و همچنین موانع و مشکلات موجود در این زمینه مطالبی را ارائه کرد.

در این دیدار سردار شیرزاد ضمن اشاره به توانمندی های بالقوه در وزارت دادگستری، گفت: ضرورت دارد به عضویت تعداد بیشتری از کنوانسیون های بین المللی درآمده تا از این طریق بسترهای لازم برای افزایش قراردادهای استرداد مجرمان با سایر کشورها و گسترش سطح تعاملات وزارت دادگستری کشورمان با سایر کشورها ایجاد شود.

 سردار شیرزاد با بیان اینکه  این دیدار در راستای بررسی چالش ها و رفع مشکلات استرداد مجرمان و تعقیب آنها در عرصه بین الملل صورت گرفته است به ظرفیت ها و توانمندی های پلیس بین الملل در سطح بین الملل و لزوم بهره گیری از سازمان اینترپل در همه عرصه ها تاکید کرد.

در ادامه آوایی، سطح تعامل با نیروی انتظامی را بسیار خوب و سازنده بیان کرد و مطالب مطرح شده را بسیار مفید، موثر و ارزنده توصیف کرد.