به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حبیب کاوش - سخنگوی شورای صنفی نمایش -  درباره ی مصوبات آخرین جلسه ی این شورا، اظهار کرد: در این جلسه قرارداد فیلم سینمایی « خودزنی» برای اکران پس از « برف روی کاج ها» در گروه « عصر جدید» ثبت شد.

او ادامه داد: قرارداد فیلم سینمایی « بی تابی بیتا» برای اکران پس از فیلم « بازنشسته ها» در گروه « قدس» نیز ثبت شد و این دو فیلم از هفته های آینده به جمع فیلم های اکران شده اضافه خواهند شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین گفت که فیلم « چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی از چهارشنبه ی این هفته (هشتم خردادماه) در گروه « استقلال» روی پرده خواهد رفت.

او در پاسخ به پرسش درباره ی ترکیب اعضای شورای صنفی نمایش که قرار بود در این جلسه مورد بحث قرار گیرد، افزود: رییس، نایب رییس و سخنگوی شورا همان افراد قبلی هستند و هیچ تغییری در این زمینه ایجاد نشد.

کاوش درباره ی حضور مسعود اطیابی و علی سرتیپی در جلسات این شورا که حکم شان از سوی معاون فعالیت های سازمان سینمایی صادر شده بود، گفت: آقای اطیابی فعلا در سفر است و پس از بازگشت، در جلسات شرکت خواهد کرد؛ اما آقای سرتیپی اعلام کرد که از ترکیب شورا استعفا می دهد و در آینده، آقای قزل ایاق دوباره به جمع اعضا اضافه خواهد شد.