به گزارش پارس ، سیدصدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با فارس با اشاره به تغییر سرفصل های دروس علوم اجتماعی و روان شناسی و اجرای این تغییرات از مهرماه سال جاری در این دانشگاه، گفت: روند بسیار مطلوبی را در بازنگری دروس برخی رشته ها پشت سر گذاشته ایم. در حقیقت علم هر روز در حال تغییر است و لازمه جایگزینی تغییرات، تحقیق و بررسی مداوم است.

وی افزود: دانشگاه علامه طباطبایی یکی از دانشگاه هایی بود که در تغییر سرفصل ها و بازنگری دروس عملکرد خوبی داشت. این کار هر چند زمان بر است اما ما معتقدیم که زمان با اراده شکسته می شود. بنابراین اراده قوی در دانشگاه علامه طباطبایی باعث شد که در یک سال گذشته روند بازنگری دروس با سرعت زیادی پشت سر گذاشته شود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در پایان درباره پیشرفت روند اسلامی شدن دانشگاه ها در دولت نهم و دهم و ادامه دار شدن این روند در دولت بعدی خاطرنشان کرد: اسلامی شدن دانشگاه ها از جمله اهداف والای نظام جمهوری اسلامی است و چیزی نیست که با تغییر دولت در آن خللی ایجاد شود. این مسئله در ساختار نظام وجود دارد و بازنگری دروس و اسلامی کردن دانشگاه ها در جهت تحقق اهداف آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.