به گزارش پارس نیوز،در پی حملات مجری شبکه مسیحی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر این مجری با هجمه علیه اسلام، آن  را دلیل بی برکتی در ایران خواند!

 

این مجری دست نشانده که دائماً در حال تخریب اسلام و نظام جمهوری اسلامی است بار دیگر در جملاتی سخیف اظهار داشت: مسیح دلیل تمام صلح، عشق، محبت و آرامش در دنیاست، و در مقابل باورهای دروغین مانند اسلام دلیل تمام بی برکتی ها در دنیا بخصوص در ایران است.

 

وی در ادامه اظهاراتش نظام اسلامی را دلیل جنگ و آشوب در دنیا خواند! و از بینندگانش درخواست کرد تا برای سرنگونی نظام اسلامی دعا کنند!

به نظر می رسد این مجری دست نشانده غرب، چشمهایش را بر حقایق دنیا بسته و جنایات اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود را نمی بیند که چگونه در فلسطین، عراق، سوریه و افغانستان به جان زنان و کودکان مظلوم و بی گناه مسلمان افتاده  و به راحتی دست به کشتار می زنند و حال آنکه این مجری، عامل فساد و جنگ و کشتار در جهان را به ایران و اسلام نسبت می دهد. که البته این هم عجیب نیست؛ چرا که افرادی از این دست که جیره و مواجیبشان را از اربابان صهیونیسیت خود دریافت میکنند طبیعی است که برای رضایت آنها خوش رقصی هایی اینچنینی انجام دهند.