به گزارش پارس نیوز، 

امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز برای برخی نقاط از استان‌های شمال غرب، غرب، البرز مرکزی، استان‌های گیلان، مازندران، جنوب ایلام و شمال خوزستان رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد:‌ فردا چهارشنبه در برخی مناطق از البرز مرکزی و شمال شرق، استان‌های مازندران، گلستان و سمنان رشد ابر و رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی افزود: روز پنجشنبه برای برخی نقاط از شمال استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل،‌گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که انتظار داریم سایر نقاط کشور آسمان صاف و آفتابی داشته باشند، گفت: در طی سه روز آینده روی ارتفاعات استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رگبارهای پراکنده خواهیم داشت. بعدزاظهر فردا  پنجشنبه در برخی مناطق شرق و شمال شرق وزش باد شدید می‌تواند با گرد و خاک همراه باشد.

نقشینه با اشاره به افزایش دمای 4 تا 7 درجه‌ای طی امروز و فردا در سواحل شمال  و شمال شرق، اظهار کرد:‌ همچنین امروز و فردا بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود.

وی بیان کرد: برای تهران نیز امروز بعدازظهر افزایش ابر و رگبار آغاز می‌شود، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت و  احتمال گرد و خاک را هم برای استان تهران داریم.

به گزارش تسنیم، سازمان هواشناسی همچنین در اخطاریه‌ای از رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های قزوین، البرز، زنجان، قم، همدان، لرستان و اصفهان خبر داده است.