به گزارش پارس نیوز، مسیح علینژاد، خبرنگار فراری از کشور که به اذعان همراهان خود در خارج کشور، مدت هاست به استخدام سرویس های اطلاعاتی غربی برای ترویج فساد و فحشا در ایران درآمده است، اخیرا سعی کرده برای داغ تر کردن کمپین های خود، به بهانه های واهی به شخصیت های ایرانی حمله کرده تا همچنان در صدر خبرهای رسانه های اپوزیسیون باقی بماند.

علینژاد مدتی پیش سراغ محمدرضا گلزار، بازیگر محبوب و پرطرفدار کشورمان رفته و با انتشار فیلمی از وی که در حال شوخی کردن با یک راننده وانت است، به او حمله کرده و خطاب به این بازیگر ایرانی گفت: تو خجالت نکشیدی؟

در پی انتشار این فیلم، این بازیگر مطرح ایرانی در صفحه شخصی خود نوشت: «ضمن احترام به همه عزیزانی که از این راه امرار معاش می کنند، اما رعایت مردم خصوصا بیماران را هم بکنید.»

 

 

علینژاد، در اقدامی عجیب و در واکنش به این پست گلزار، به این سوپراستار سینمای ایران توهین نموده و تلویحا وی را تهدید کرد.

این خبرنگار مقیم آمریکا در صفحه شخصی خود نوشت: «جناب آقای محمدرضا گلزار من فیلم رفتار توهین آمیز شما با یک کارگری که اجناس کهنه خریداری می‌کرد را پخش کردم و همین کامنت شما نشان می‌دهد که «موفرفری‌های‌بیمار»ًشرف دارند به سلبریتی‌های «بی‌عار». تاسف می‌خورم که ملک‌مطیعی ها و بهروز وثوقی‌ها را از پرده‌های سینما حذف می‌کنند تا شما را به الگوی یک نسل سوخته تبدیل کنند. در ضمن من مدل نیستم که موهایم را هر هفته صاف کنم تا کسانی مثل شما یا خانم مریضه برومند هر بار خواستید نقد کنید به مو و ظاهر پیله نکنید.»

 

علینژاد افزود: «تبلت هفته‌ی گذشته در نقد رفتار آقای گلزار با یک کارگر  بود که با وانت و بلندگوی دستی مورد لطف محمدرضا گلزار قرار گرفتند که او را دست می‌انداخت و‌تحقیر می‌کرد. این ویدیو در کانال های تلگرامی و صفحه‌های اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت. البته آقای گلزار بعد از انتقادات فرمودند داشتم با کارگر شوخی می‌کردم. فقط یک لحظه تصور کنید کسانی مثل پرویز پرستویی یا تهمینه میلانی جلوی یک کارگر و دستفروش را در خیابان بگیرند و با تحقیر‌ او را. انگشت نما کنند و بعد بگویند داشتیم شوخی می‌کردیم و بعد خبرنگاری اگر به رفتارشان نقد کرد بگویند موفرفری بیمار است! من دیگر از اینکه کسی موها و ظاهرم را مسخره کند هم خیالم پریشان‌نمی‌شود جناب گلزار بچرخ تا بچرخیم.»