در حالی که شب گذشته اصغر فرهادی و شهاب حسینی برای فیلم  "فروشنده" جایزه نخل طلا را دریافت کردند و ترانه علیدوستی موفق به دریافت جایزه نشد برخی بازیگران به وی در صفحات اینستاگرام خود دلداری دادند.

 
الیکا عبدالرزاقی در صفحه اینستاگرامش نوشت: نخل کن رو نگرفتى بانو اما این چیزى از ارزشهات کم نمیکنه از زمانى که فیلم من ترانه پانزده سال دارم رو بازى کردى تا کنون هر روز شاهد پیشرفت و درخششت بودم در ماههاى اخیر هم که با سریال شهرزاد با بازى درخشانت همه رو به وجد آوردى و تحسین همگان رو برانگیختى بهت افتخار میکنم و جز تحسین چیزى برات ندارم بازیگر فوق العاده و ملیح سینماى ایران همیشه خوش بدرخشى بانو.
 
پى نوشت :من همیشه وقتى کسى در اسکار و کن حضور داره خودمو بجاش تصور میکنم و تخیل میکنم که منم که دارم افتخار آفرینى میکنم ولى در این مورد نمیشه راه نداره آخه ترانه علیدوستى یدونه باشه تو مراسم که راه میرفتو عکس میگرفت فقط قربون صدقه اش میرفتم نمیتونستم حتى یک لحظه خودمو بجاش تصور کنم اینقدر که این بانو زیبا و ملیح و دوست داشتنى و باوقاره آخه هر چى بگم کم گفتم.
 
 
اینستاگردی
 
 
پرویز پرستویی هم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ترانه عزیز .اگرچه ما در ایران فیلم رو ندیدیم .ولی اخبار نشان دهنده ،بازی درخشان شما هم هست.مهم اینه که تیمتان برنده شده و ما هم خوشحالیم که سینمای ایران پرچمش بالاست درود بر همه شما که خوش درخشیدید.
 
دلداری بازیگران به ترانه علیدوستی+اینستا پست
 
 
انتهای پیام/