به گزارش پارس نیوز، 

محمد ایزدبین امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت در اولین دوره آموزشی شوراهای اسلامی شهرها و بخش‌های استان البرز که در تالار شهیدان فلاح نژاد برگزار شد، اظهار کرد: آموزش کلید حیات جامعه 120 هزار نفری شورا است. متاسفانه در حال حاضر برخی از شهرداران و اعضای شورا به دلیل عدم تسلط به قانون و آموزش ناکافی درگیر سیستم قضایی شده‌اند.

وی افزود: اعضای شورا باید مداوم در حال آموزش دیدن باشند و اطلاعات و دانش خود را به روز کنند و از غرور کاذب دست بردارند. شوراها اگر می‌خواهند در زمینه قانونگذاری موفق عمل کنند باید در حوزه فعالیت خود دانش خود را مداوم افزایش دهند. البته آموزش صرفا مختص اعضای شورا نیست و مقوله‌ای بین بخشی و دیگر مسئولان نیز باید به اهمیت آموزش توجه خاصی داشته باشند.

رییس شورای اسلامی البرز گفت: متاسفانه آموزش در ایران جدی گرفته نمی‌شود و همین باعث بروز مشکلاتی در بخش‌های مختلف شده است. امید است امسال اعتبار مناسبی برای مقوله آموزش تخصیص باید تا شاهد تغییرات محسوسی در این حوزه باشیم.

ایزدبین بیان کرد: بخش‌نامه‌ها و قوانین هر روز در حال تغییر هستند و این امر لزوم به‌روزرسانی اطلاعات شوراها را بیش از پیش مشخص می‌کند.
انتهای پیام