به گزارش پارس به نقل از سینما خبر، این روزها شاهد پخش سریال اوشین از شبکه تماشا هستیم. اما بازیگران این سریال هم اکنون کجا هستند و چه می کنند؟

« نوبوکو اُتاوا» بازیگر سالخورده ژاپنی سریال « اوشین» است. او اول اکتبر ۱۹۲۵ به دنیا آمد و در طول فعالیت حرفه ای اش بین سالهای ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۴ در ۱۳۴ فیلم بازی کرد. مهمترین حضور او به عنوان یک ستاره در فیلم « داستان یک زن عاشق» است. او در سال ۱۹۷۷ با « کانتو شیندو» کارگردان ژاپنی ازدواج کرد. « اُتاوا» برای بازی در فیلم « آخرین یادداشت» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل نوزدهمین آکادمی فیلم ژاپن را دریافت کرد. از دیگر فیلمهای مهم او می توان به فیلمهای « میهارا» ، « هیروشیما» و « جزیره برهنه» اشاره کرد. « اُتاوا» در ۲۲ دسامبر ۱۹۹۴ در حالی که ۶۹ سال داشت در گذشت.

« یوکو تاناکا» بازیگر مطرح ژاپنی است که در ۲۹ آوریل ۱۹۵۵ به دنیا آمد. او با بازی در فیلم (Eijanaika) محصول ۱۹۸۱ موفق به معرفی خود به سینمای ژاپن شد و چندین جایزه از جمله جایزه بهترین نقش مکمل زن را از جشنواره فیلمیوکوهاما دریافت کرد. او در سال ۱۹۸۳ بازی در سریال درام « اوشین» را تجربه کرد و از آن به بعد بود که به عنوان چهره ای جهانی شناخته شد. البته « تاناکا» دستی در گفتار پیشگی داشت و در سال ۱۹۹۷ گویندگی در نقش « بانو ابوشی» در فیلم « شاهزاده مورنونوک» را بدست آورد. در سال ۲۰۰۶ او بار دیگر از جشنواره یوکوهاما جایزه دریافت کرد و در سی اُمین دوره از جشنواره فیلم « هوچی» برای بازی در فیلم های (Hibi) و (The Milk woman) جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. او در حال حاضر با « کنجی ساوادا» که یک خواننده پاپ و از اعضای سابق گروه « تایگرز» است، ازدواج کرده است.

« آکایو کوبایاشی» ۱۱ اوت ۱۹۷۲ در توکیو متولد شد. اولین تجربه بازیگری او در سریال اوشین (۱۹۸۴) بود. او بعدها در فیلمهایی همچون « معجزه در ۴ روز» ، (Fire Fly) و سریال « معما» بازی کرد. عمده فعالیت او از سال ۲۰۰۱ به بعد آغاز شد. او در حال حاضر سریال (Joyu Reiko) را روی آنتن تلویزیون ژاپن دارد.