به گزارش پارس نیوز، 

فاز اول مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی در مناطق زلزله استان کرمانشاه، با حضور انوشیروان محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی، مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین، به صورت نمادین در روستای «کوییک عزیز» سرپل ذهاب، امروز(20 اردیبهشت) به بهره برداری رسید.

امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به تخریب بیش از 2100 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در زلزله سال گذشته استان، گفت: پیگیر بازسازی تمام این واحدها هستیم.

وی ادامه داد: امروز همزمان با واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در روستای کوییک عزیز، فاز اول مسکن مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده شامل 20 واحد دیگر در نقاط مختلف استان بهره برداری و تحویل شد .

به گفته قادری، فاز دوم که شامل 400 واحد مسکونی است نیز تا آخر تیر ماه تحویل خواهد شد. فاز نهایی واحدهای مسکونی مددجویان نیز تا آبان ماه به بهره برداری می رسد.

قادری از همکاری دولت، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی در بازسازی این واحدها یاد کرد و افزود: برخی مددجویان نیز با دریافت کمک بلاعوض 10 میلیون تومانی از سوی بهزیستی و همچنین دریافت تسهیلات کم بهره، خودشان نسبت به بازسازی واحدهایشان اقدام خواهند کرد.
انتهای پیام