به گزارش پارس نیوز، 

مریم نخعی‌پور در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری سرود همگانی آوای ترافیک بر ضرورت آگاه کردن شهروندان و تلاش در ارتقاء سطح آگاهی آنها در امور ترافیکی تاکید کرد و با اشاره به معضل ترافیک در پایتخت، ادامه داد: تا تک تک شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند و عزم ملی در این موضوع جزم نشود، نمی‌توان کاری کرد.

به گفته وی، تا خود مردم به صحنه نیایند هیچ کاری از من و امثال من بر نمی‌آید و چنانچه آموزش‌های عمومی را در زمینه‌های مشکلات ترافیکی و راه حل این مشکلات بالا ببریم حتما می‌توانیم مشکل گشا باشیم و راهی است که تمام دنیا رفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 خاطرنشان کرد: آگاه کردن شهروندان و تلاش برای ارتقاء سطح آگاهی آنها در امور ترافیکی نکته‌ای است که از من و بخش معاونت بر می آید. اگر مثمر ثمر واقع شد که خداوند را شکر... گره ای باز کرده ایم، اگر نتیجه مطلوب حاصل نشد نیز باز خدا را شکر که در نزد خداوند و وجدان خویش سربلندیم که آنچه توانسته ایم را انجام داده ایم.


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وی با بیان اینکه جشنواره سراسری سرود همگانی آوای ترافیک یکی از اقداماتی است که معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه در جهت آموزش عمومی و ارتقاء آگاهی شهروندان به انجام رسانده است، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره با نتایج مطلوبی که در پی داشت، با بازخوردهای مثبت و استقبال بیش از حد مربیان و مدیران مدارس، دانش آموزان وحتی خانواده های ایشان، حداقل به بنده و سایر مسئولین امر در منطقه 22 اثبات کرد که چنانچه اقدامی فرهنگی و کارشناسانه همراه با ابتکار و جذابیت صورت گیرد قطعا می تواند مورد توجه قرار گیرد و ان شاءالله در سال های آتی با بزرگ تر شدن این دانش آموزان و ورود بیشتر آنان به اجتماع شاهد نتایج درخشان آن خواهیم بود.