به گزارش پارس نیوز، 

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران سازندگی هیچ توصیه ای جهت انتخاب فرد خاصی برای تصدی شهرداری تهران ندارد.

علی جمالی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به جزییات جلسه عصر امروز (دوشنبه) شورای مرکزی این حزب اظهار داشت: در این جلسه درباره انتخاب شهردار تهران، بحث و مقرر شد از میان گزینه های موجود برای تصدی شهرداری، فردی بر فرد دیگر ارجحیت چندانی ندارد و انتخاب شهردار به نمایندگان حزب در شورای شهر تهران واگذار شد.

وی افزود: حزب کارگزاران سازندگی از میان گزینه های موجود برای تصدی شهرداری، روی فرد خاصی نظر ندارد و مقرر شد تا نمایندگان حزب در شورای شهر، بر اساس صلاحدید خود و برداشتی که از وضعیت شورا دارند، دست به انتخاب بهترین گزینه از میان گزینه های موجود بزنند.

جمالی تاکید کرد: حزب کارگزاران سازندگی هیچ توصیه ای جهت انتخاب فرد خاصی برای تصدی شهرداری تهران ندارد و این انتخاب را به طور کامل به صلاحدید نمایندگان متبوع خود در شورای شهر تهران سپرده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حزب کارگزاران برای انتخاب شهردار تهران، با حزب اتحاد ملت رایزنی خواهد کرد، اظهار داشت: خیر. سیاست حزب کارگزاران، جبهه ای است؛ البته از تعامل میان احزاب استقبال می کنیم و تلاش داریم تا گزینه انتخاب شده برای شهرداری، اجماعی باشد.