به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مادر این دختر که با اسم مستعار فرشته معرفی شده است و به پیش دبستانی می رود همراه والدین دو دختر خردسال دیگر که ساکن شهر قدس هستند، اوایل مهر سال گذشته تصمیم گرفتند از آژانسی مسافربری، خودرویی را کرایه کنند تا فرزندان شان را هر روز به مدرسه برساند و به خانه بازگرداند. مدیر آژانس مسافربری، ابتدا راننده خودروی پژویی را به عنوان سرویس به آنان معرفی اما چند ساعت بعد از انجام توافق، راننده سواری پرایدی را که از یک چشم معلول است به عنوان یکی از « معتمدان» که برای امرار معاش و تامین هزینه خانواده اش زحمت می کشد به اعضای خانواده سه کودک معرفی و اصرار کرد او را به عنوان راننده سرویس قبول کنند.

خانواده کودکان نیز مخالفتی نکردند و از آن پس، مرد معلول هر روز سه کودک را به مدرسه می رساند اما مادر فرشته به تدریج متوجه تغییر رفتارهای فرزندش و پرخاشگری های او شد.

مادر فرشته ادامه می دهد: این وضع ادامه داشت تا اینکه در ۱۸ بهمن سال گذشته در حالی که ساعتی از زمان مقرر برای بازگشت فرشته به منزل می گذشت و او هنوز به خانه نرسیده بود با تلفن همراه راننده تماس گرفتم و از او درباره علت تاخیرش سوال کردم که وی ترافیک و پنچری لاستیک را بهانه کرد.

آن روز هنگام تحویل گرفتن فرشته، دیدم او نمی تواند به درستی قدم بردارد و موقع پیاده شدن از خودرو دو لگد به پای راننده زد و در حالی که به شدت می گریست، وارد خانه شد. راننده سرویس درباره علت این رفتار دخترم گفت، فرشته در مدرسه زمین خورده و عصبانی و ناراحت است اما من که به رفتار راننده و فرشته مشکوک شده بودم، موضوع را از مسوولان مدرسه سوال کردم و آنان ماجرای زمین خوردن دخترم را تکذیب کردند.

مادر فرشته که به شدت نگران وضعیت دخترش بود سعی کرد اصل ماجرا را از زبان خود کودک بشنود. این دختر که ابتدا از بیان واقعیت خودداری می کرد سرانجام گفت راننده چند هفته است که او را مورد آزار قرار می دهد. به این ترتیب معلوم شد راننده هر روز بعد از رساندن سه کودک به مدرسه، دو دختر دیگر را پیاده می کند و فرشته را به این بهانه که مادرش سفارش خرید خوراکی کرده با خود می برد و مورد آزار قرار می دهد.

این مرد، روز حادثه دختر خردسال را به بهانه « قطاربازی» به خرابه برده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود. همچنین معلوم شد مرد راننده با چاقویی زردرنگ که بنا به گفته هر سه کودک، در زیر صندلی اش قرار داشت، کودکان را تهدید می کرد.

مادر فرشته می گوید: این مرد دخترم را تهدید می کرد که سر مادر و پدرت را با چاقو می برم و اینگونه او را به سکوت وا می داشت. وی به صدور قرار مجرمیت این راننده اشاره و ادعا کرد همسر متهم پیشنهاد داد در ازای دریافت مبلغ ۴۰میلیون تومان از شکایت خود صرف نظر کنند.

مادر این کودک توضیح می دهد: در حال حاضر دخترم تحت درمان روانپزشکان است. او پس از آن جریانات، دچار تپش قلب و با تجویز پزشک معتمد پزشکی قانونی مجبور به استفاده از داروهای آرام بخش شد.

به گفته این زن، فرشته اکنون وضع بغرنجی دارد و حتی از پدر و برادرش نیز می ترسد.

این زن می گوید: « تنها خواسته ام این است که مسوولان، اشد مجازات را برای متهم ۴۰ساله در نظر بگیرند. او که دختران را قربانی هوسرانی خود کرده به قید وثیقه آزاد است و من سوال دارم که چرا باید چنین باشد؟ »

وی می افزاید: به هیچ عنوان از شکایت خود صرف نظر نخواهم کرد چراکه نمی خواهم این جنایتکار در جامعه آزاد باشد و پس از مدتی زنان یا دختران دیگر را در خرابه ای قربانی هوسرانی خود کند. پدر یکی دیگر از دختران نیز می گوید: « یک روز که راننده برای بازگرداندن بچه ها به مدرسه رفته بود، مدیر مانع این کار شد. سپس راننده با من تماس گرفت و گفت مدیر بچه ها را به او نمی دهد وقتی به مدرسه رفتم مدیر مدرسه هیچ اطلاعاتی در اختیارم قرار نداد و فقط گفت به نفع تو است که بچه ات با این مرد رفت وآمد نکند.

پدر این دختر ادامه می دهد: « بارها مشاهده کرده بودم دخترم موقع پیاده شدن از ماشین به این راننده جنایتکار لگد می زند. او بارها گفته بود از راننده سرویسش متنفر است و ما این قضیه را به پای شیطنت و معلول بودن راننده گذاشته بودیم. مقصر اصلی این قضیه ما والدین هستیم که به دلیل ارزان تربودن سرویس، به مردی غریبه اعتماد کردیم. هرچند که ما حتی تصور این مساله را که ممکن است مردی هوسران به دختر شش ساله هم رحم نکند، نداشتیم. بنا بر این گزارش، اکنون پس از گذشت ماه ها، پرونده این متهم همچنان در حال پیگیری است و او آزاد شده است.