به گزارش پارس نیوز، 

 محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران روز گذشته طی مصاحبه‌ای از موافقت دولت (معاون اول رئیس جمهور) برای شهردار شدنش خبر داد.

وی ضمن تاکید بر موافقت آقای جهانگیری برای حضور وی در شهرداری بیان کرد: در این خصوص هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است اما دولت در این زمینه موافق است.

پس از انتشار مصاحبه محسن هاشمی رفسنجانی و موافقت دولت برای حضور وی در شهرداری، برخی از اعضای شورای شهر تهران در صفحات مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

این اعضا در صفحات مجازی خود ضمن تاکید بر انسجام شورا و عدم حضور اعضای شورای شهر تهران در پارلمان محلی از محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز خواستند نسبت به رای مردم احترام بگذارد و شورا را ترک نکند.

در حالی صبح امروز نیز سومین جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران پشت درهای بسته برای بررسی گزینه‌های شهرداری تهران در حال برگزاری است که طی روزهای گذشته برخی از گزینه‌ها از جمله مهرعلیزاده، انصراف خود را در بین گزینه‌ها اعلام کرده است.

به گزارش تسنیم، پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در حالی از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد که همچنان اعضای شورای شهر تهران پشت درهای بسته در حال بررسی گزینه‌های شهرداری هستند. ضمن اینکه در جلسه امروز قرار است که هر یک از اعضای شورای شهر تهران 5 گزینه را برای حضور در شهرداری معرفی کنند.