به گزارش پارس نیوز، 

 نصرالله بازوند روز پنجشنبه در آیین آغازعملیات اجرایی باشگاه سواری کاری و تیراندازی مجموعه ورزشی کارگران بروجرد افزود: امروز اشتغال مشکل اساسی کشوراست که با برنامه ریزی و ایجاد شغل برای جوانان برطرف می شود.
وی بیان کرد: همه مشکلات و موانع طرح اشتغال فراگیر روستایی بررسی و آسیب شناسی شده و باید همه دستگاه ها تلاش کنند تا این مهم تحقق یابد.
وی اظهارکرد: مسئولان باید دراستان ها نیز با همکاری و همدلی اعتبارات لازم برای اشتغال روستایی را در نظر بگیرند.
بازوند اضافه کرد: برای تحقق طرح اشتغال فراگیر روستایی نیازمند همکاری بانک ها هستیم و مانع تراشی در این راه سودی ندارد.
معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سلامت جامعه کارگری کشور در گرو شادابی و نشاط است که باید با راه اندازی باشگاه های ورزشی مختلف به کارگران کمک کنیم.
بازوند افزود: سیاست وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش مجموعه های ورزشی کارگران در سراسر کشور است.
وی اظهارکرد: ورزش کارگری در ایران حدود 100 سال سابقه دارد و به صورت سیستمی و جدی اجرا می شود و امروز باشگاه های ورزشی بزرگی در کشور وابسته به جامعه کارگری است.
معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: با توجه به اینکه وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مردم فعالیت می کند پیشنهاد می شود که با تصمیم دولت و تصویب مجلس به وزارتخانه مردم تغییر نام پیدا کند.
بازوند گفت: برای احداث باشگاه سوارکاری و تیراندازی مجموعه ورزشی کارگران در بروجرد سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که درمدت 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا در آیین کلنگ زنی باشگاه سوارکاری و تیراندازی مجموعه ورزشی کارگران بروجرد عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقشار مختلف ورزشکاران از جامعه کارگری شهرستان بروجرد حضور داشتند.
مجموعه ورزشی کارگران بروجرد در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع شامل استخر و سالن سرپوشیده می باشد که در حال توسعه است.
7190/7273