به گزارش پارس نیوز، 

یلدا دارابی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معرفه سرپرست بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی تلاش‌های گسترده‌ای را داشته است.

وی یکی از اهداف مدیریت درمان استان بوشهر را توسعه و گسترش خدمات درمانی بیمارستان عسلویه عنوان کرد و ادامه داد: تلاش داریم تا خدماتی که در خور شان مردم این منطقه است را ارائه کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: وظیفه خود می‌دانیم که بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم و تلاش می‌کنیم با توسعه کمی و کیفی خدمات رضایتمندی بیشتر بیمه شدگان تامین اجتماعی فراهم شود.

وی منطقه انرژی پارس را قلب تپنده انرژی کشور دانست و گفت: حضور خیل عظیم کارگران شاغل در منطقه اقتصادی انرژی پارس و استقرار کارگاه‌های متعدد طرف قرارداد تامین اجتماعی وظیفه و رسالت ما را در ارائه خدمات مطلوب درمانی بیشتر می کند.

دارابی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ابراهیم مومنی در مدت تصدی سرپرستی بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه خشایار وطن‌خواه را به عنوان سرپرست جدید این مرکز درمانی معرفی کرد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری عسلویه نیز در این آئین اظهار داشت: شهرستان عسلویه دارای خیل عظیم بیمه‌شدگان تامین احتماعی است که باید تلاش شود خدمات مناسب درمانی به این افراد ارائه شود.

علیرضا سجادی خواستار توسعه بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) وجذب پزشکان متخصص شد و افزود: ارائه خدمات درمانی بهتر و مطلوب تر به جامعه بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان عسلویه یک مطالبه عمومی است.