به گزارش پارس نیوز، 

احد وظیفه شرایط جوی کشور را پیش بینی و اظهارکرد: امروز (۲۸ فروردین) بارش ها در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، فارس ، هرمزگان مناطقی از استان بوشهر و چهارمحال بختیاری ، شرق لرستان، جنوب ایلام، شمال خوزستان به شکل رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز در برخی نقاط استان های کرمان، خراسان جنوبی بارش تگرگ دور از انتظار نیست همچنین در نقاط سردسیر و مرتفع شمال شرق و زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: فردا (۲۹ فروردین) از شدت فعالیت این سامانه کاسته می شود ولی همچنان در برخی نقاط نیمه شرقی، مرکزی، البرز مرکزی و شرقی و زاگرس در غرب و شمال غربی کشور در بعضی ساعات رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وظیفه، روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) فعالیت این سامانه در برخی نقاط استان های شرقی باعث رگبار باران و رعد و برق و وزش باد می شود همچنین از امروز تا روز جمعه (۳۱ فروردین) در شمال غرب و غرب کشور و استان های ساحلی خزر روند افزایش دما از ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهیم داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط جوی پایخت را در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۹ و ۳۰) پیش بینی کرد و اظهارکرد: آسمان تهران فردا و پس فردا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و زیادترین و کمترین دمای در این روزها به ترتیب ۱۶ و ۵ درجه سانتیگراد و ۲۰ و ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.