به گزارش پارس نیوز، 

نادر شفیع خدایی  افزود: در این ارتباط با توجه به افزایش ناپایداری های جوی و وزش تندباد، تلاطم و افزایش ارتفاع موج دریا زیاد است.
وی بیان کرد: پیش بینی شده سرعت وزش تندباد در ساعت هایی از عصر امروز، امشب و فردا روی دریا (بویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان) گاهی به بیش از 60 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج نیز به بیش از 2 متر افزایش یابد.
شفیع خدایی یادآور شد: با وزش باد شدید شمال غربی، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد بود.
وی افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود امواج ناپایدار به جو استان و در پی آن افزایش ناپایداری های جوی طی امروز و فرداست.
شفیع خدایی ادامه داد:در این مدت علاوه بر افزایش ابر، تند باد لحظه ای، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق پیش بینی می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به وزش تندباد احتمال ایجاد گرد و خاک محلی در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران، در برخی نقاط رگبار باران همراه با رعد و برق و تند باد لحظه ای پیش بینی شده است.
شفیع خدایی اظهار داشت: در این مدت جهت وزش باید شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت 16 تا 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی به بیش از 60 کیلومتر در ساعت می رسد.
وی ادامه داد: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 60 تا 120 سانتی متر پیش بینی شده که در هنگام وزش تند باد 90 تا 180 سانتیمتر و گاهی تا 240 سانتی متر افزایش می یابد.
شفیع خدایی اظهار کرد: فردا زمان جزر اول دریا 02:28 بامداد، مد اول دریا 08:53، جزر دوم 14:54 و مد دوم دریا 21:02 خواهد بود.
7212/6043**