به گزارش پارس نیوز، 

محمد نبیونی  در رابطه با حوادث اخیر در مجموعه شورای شهر و شهرداری کرج، گفت: در حال بررسی لایحه شهردار هستیم و در رابطه با تمدید برخی از قرارداد ها موافق هستیم و مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برخی از قراردادها نظر مثبتی ندارم، افزود: برخی از افراد خرج از مجموعه شهرداری بوده اند و امروز با اخذ قرار داد وارد مجموعه شده اند که نظرم را در قبیل این قرار داد ها در صحن علنی شورای شهر اعلام کرده ام.

عضور شورای شهر کرج در رابطه با لجبازی برخی از عضو شورای شهر اشاره کرد و گفت: من تصور میکنم لجاجتی وجود ندارد و آنچه که وجود دارد اصرار و حق اعضای شورای شهر است.

رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: در یک نظام جمعی طبیعی است نقطه نظرات متفاوت وجود داشته باشد اما موضوع مهم این است که هدف همه افراد یک موضوع مشخص است.

نبیونی با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد عملکرد مدیریت شهری قابل قبول بوده است، تأکید کرد: مدت زمان 6 ماه فرصت مناسبی برای بررسی عملکرد مجموعه مدیریت شهری نیست و به نظر می رسد باید زمان بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ارزیابی باید کمی باشد و به صورت دقیق مباحث را مورد بررسی قرار دهیم برای مثال در برخی موراد بودجه محقق شده است و مصوبات در آن مورد باید مورد بررسی قرار گرفته باشد.

رئیس شورای شهر کرج در رابطه با برکناری شهردار فعلی کلانشهر کرج گفت: 8 نفر از اعضا مخالف شهردار فعلی است و من برای اعلام موضع در این زمینه لازم است بدانم کدام یک از افراد مخالف هستند.

نبیونی ادامه داد: شهردار حق دارد در رابطه با انتصاب برخی افراد خود مختار عمل کند، اما اینکه برخی از عضو شورا مخالف برخی از مارمندان هستند عادی است و دلیل بر کینه و لجبازی نیست.

وی تصریح کرد: عضو شورا به عنوان مسئولیتی که دارند می توانند نظر موافق و یا مخالفت داشته باشند که شهردار می تواند از حقوق خود دفاع کند.

عضو شورای شهر کرج در رابطه با استیضاح شهردار، تأکید کرد: حقوق اعضای شورا است که هر زمان که اراده بکنند استیضاح را انجام دهند و شهردار موظف است پاسخ های لازم را داشته باشد و یا نه سوالات را بدون پاسخ بگذارند.

رئیس شورای شهر کرج در رابطه با اتهامات وارد شده در جلسه شورای شهر، متذکر شد: باید تأمل داشته باشیم وقتی که شورای شهر شده ایم انتقاد را پذیرفته ایم و هیچ گونه خود را در جایگاهی نمی بینم که به کسی اتهام وارد کنم.

46