به گزارش پارس نیوز، 

 حوالی ساعت 9 روز گذشته بود که ماموران کلانتری 151 یافت آباد در جریان یک فقره اسیدپاشی به روی مردی جوان در خیابان وثوقی قرار گرفتند و سریعا پس از این برای انجام تحقیقات به محل وقوع جنایت اعزام شدند.

در محل مردی 38 ساله که از کسبه محل و صاحب یک سرامیک فروشی بود ادعا کرد از سوی فردی با هویت معلوم هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. پس از این تلاش برای بازداشت متهم به جریان افتاد و شاکی برای درمان سریعا به بیمارستان منتقل شد.

بنابراین گزارس فرد شاکی در شکایت خود مدعی شده بود: بساز و بفروش هستم و خانه خود را برای رنگ آمیزی در اختیار یک نقاش قرار داده ام. او امروز صبح در حالیکه عصبانی بود ابتدا موتور سیکلتم رو داغان کرد و بعد از دقایقی به سراغم آمد و خودم را هدف اسیدپاشی قرار داد.

در نتیجه این شکایت متهم بازداشت شد و امروز صبح با ماموران بدرقه به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در برابر بازپرس کامران رضوانی اینچنین به طرح دفاع از عملکرد خود پرداخت: شما فقط در زمینه علت عملکرد من بنویسید توهین.

این متهم که حال خوشی نداشت در ادامه توضیح داد: من قرص مصرف میکنم و شب ها باید قرص بخورم وگرنه حالم بد می شود.

وی با اشاره به داروهایی که مربوط به بیماری اختلال روانی دوقطبی می باشد در ادامه عنوان کرد: نقاش ساختمان هستم و کار مولتی کالر انجام می دهم به همین دلیل کارم خاص است و قربانی اسیدپاشی نیز ساختمان پدرش را که پنج طبقه بود به من داد تا برایش رنگ آمیزی کنم و برای این کار با من قراردادی به مبلغ سه میلیون و 800 هزار تومان نوشت.

متهم در ادامه در زمینه شروع اختلافش با قربانی گفت: یک روز جلوی علی سرامیک کار به من توهین وحشتناکی کرد که به همین دلیل کینه از او به دل گرفتم و ففط منتظر بودم کار رنگ آمیزی را تمام کنم تا جواب توهین ش را نیز بدهم اما از آنجایی که اواخر به اختلاف مالی خورده بودیم دیروز ساعت شش صبح به ساختمان رفتم و فهمیدم برادر کوچکترش دستگاه پمپ هوای مرا از ساختمان برداشته و در جایی پنهان کرده است و من نیز بدون اینکه چیزی بگویم از ساختمان بیرون آمدم.

متهم در زمینه شروع درگیری نیز توضیح داد: سر راه قربانی را دیدم و او به من گفت برو پمپ ت را از آپارتمان مان بردار من دیگر با تو کاری ندارم. عصبانی شدم و موتورش را داغان کردم تا اینکه دیذم به خاطر آن توهین باید مجازاتش کنم و با یک گالن چهار لیتری به دم در مغازه اش رفتم و دیدم که او در حال خارج شدن از مغازه است و صدایش کردم که بیا تسویه حساب کنیم اما او گفت تو دیگه خیلی پررویی و وقتی می خواست سوار موتورش شود به روی کمرش اسید پاشیدم که جزغاله شد.

مرد نقاش در ادامه افزود: به روی صورت خودم هم پاشید که با آب جوب شستم و اثرش نماند اما قربانی اشتباه کرد و با آب شرب سوپر مارکت کناری خودش را شیت و به همین دلیل اثرش بیشتر هم شد!

این مرد در زمینه بیمار بودن خود اعلام کرد در دوران مجردی چهار سال بیمار بوده و هنوز هم قرص های زیادی در وقت شام مصرف می کند. در انتهای رسیدگی به این موضوع برای متهم قرار قانونی صادر شد و همچنین متهم برای بررسی سلامت روانی اش به پزشکی قانونی معرفی شد.