به گزارش پارس نیوز، 

سیاوش محبی  در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب‌ محور هراز پرحجم و روان و در مسیر جنوب به شمال این وضعیت ترافیکی عادی و روان در جریان است.

وی بیان کرد: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم اما روان و در لاین جنوب به شمال این محور عادی در جریان است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: آمد و شد در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم از مسیر استان‌های شمالی به سمت استان تهران نیمه‌سنگین اما روان در جریان است و همچنین وضعیت تردد در مسیر جنوب به شمال عادی و روان است و خودروها به مرور در حال گذر از این محورها هستند.

وی با بیان اینکه مدیریت زمان سفر از اصول اولیه آغاز یک مسافرت است، خاطرنشان کرد: مسافران برنامه زمان‌بندی مناسبی را برای آغاز و پایان سفر خود در نظر بگیرند و در زمان‌های پیک ترافیک هرگز وارد محورهای مواصلاتی استان تهران نشوند در غیر این صورت باید دو تا سه برابر زمان عادی زمان برای عبور در نظر بگیرند.

محبی گفت: رانندگان در صورتی که قصد عبور شب‌هنگام از محورها را دارند باید قبل از آغاز سفر استراحت کافی را داشته باشند در غیر این صورت هرگز در شب اقدام به رانندگی نکنند.

وی در پایان متذکر شد: درصد بالایی از تصادفات به علت خستگی و خواب‌آلودگی رخ می‌دهد بنابراین مسافران طی هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه را به استراحت پرداخته و پس از تجدید قوا ادامه مسیر دهند.