به گزارش پارس نیوز، 

سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز به صورت پرحجم و روان در جریان است و پیش‌بینی می‌شود حجم وارد شدن خودروها به این محور افزایش نداشته باشد.

وی بیان کرد: وضعیت ترافیکی در محور فیروزکوه و از شمال به جنوب و جنوب شمال روان در جریان است و به مرور خودروها در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: آمد و شد در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه‌سنگین و روان است و انواع وسایل نقلیه با عبور از این محورها به سمت شمال و جنوب در حرکت هستند.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بارش باران در محورهای کوهستانی و در تمامی محورهای شرق استان تهران خاطرنشان کرد: در این شرایط آب و هوایی هم وطنان و رانندگان باید توجه ویژه‌ای به مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

محبی گفت: در شرایط بارندگی رانندگان توجه بیشتری به جلو، فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی به همراه داشتن تجهیزات مناسب، اطمینان از پر بودن باک بنزین مخزن سوخت و دیگر امکانات ورود به محورهای کوهستانی الزامی است، امیدواریم در این شرایط آب و هوایی شاهد حادثه خاصی نباشیم اما هم وطنان احتیاط را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند.

وی در پایان متذکر شد: با تلاش مأموران پلیس راه شرق استان تهران و ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس خوشبختانه شاهد حادثه خاصی در این محورها نبودیم و امیدواریم این روند کم حادثه بودند در ایام نوروز ادامه داشته باشد.