بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه ناپایداری‌ها به تناوب تا اواسط هفته آینده در سطح استان اصفهان است. بر این اساس امروز تا اواسط هفته آینده بارش برف و باران در جنوب، غرب و ارتفاعات استان و باران در نواحی مرکزی و سایر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت گاهی وزش باد شدید به ویژه برای نواحی جنوب، غرب و شرق استان وجود خواهد داشت، اوج ناپایداری‌ها از بعد از ظهر شنبه تا روز یکشنبه به ویژه برای نواحی جنوب و غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به پیش‌بینی وضعیت جوی در 24 ساعت آینده، در همه نقاط استان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، بارش و ریزش برف در ارتفاعات مناطق غرب و جنوب استان محتمل است، به دلیل برودت دما، شهروندان باید در صورت ضرورت سفر به ویژه به مناطق غربی و جنوبی استان، لباس گرم و وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو و برف پاک‌کن‌ها مطمئن شوند.

در 24 ساعت آینده کیفیت هوای شهر اصفهان در طول روز سالم خواهد بود، بنابراین پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی و گردشگری شهری توصیه می‌شود.

در روز یکشنبه نیز در همه نقاط استان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، بارش و ریزش برف در ارتفاعات مناطق غرب و جنوب استان محتمل است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز شرایط تنش بادی (سوز باد متوسط) در اردستان، اصفهان، نایین، شرق اصفهان، شهرضا، نطنز، میمه، مورچه خورت، چادگان، فریدونشهر، ورزنه، مبارکه، زرین شهر، سمیرم گزارش شده که در داران، سوزباد شدید بوده است.

توصیه برای مناطق با شاخص تابش فرابنفش متوسط در استان شاخص تابش فرابنفش خورشید، شدت تابش فرابنفش انتشار یافته از خورشید را نشان می دهد که در روز سوم اسفند، شاخص تابش فرابنفش از 12 ظهر تا 4 بعد از ظهر در بیشتر نقاط استان در حد متوسط است در جنوب شرق استان شاخص در حد بسیار زیاد است.