حجت‌الاسلام سید محسن محمودی صبح پنج‌شنبه در مراسم گردهمایی تشکل‌های اسلامی، هیئات مذهبی و مسئولان مساجد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بابیان اینکه انقلاب اسلامی برکات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است، تأکید کرد: راه نجات انسان‌ها و هدایت آن‌ها از گمراهی در سالیان و قرن‌های گذشته با استفاده از حضور پیامبران و امامان معصوم انجام می‌شد اما در سال‌های اخیر کسی که راه نجات مردم را پیش گرفت، امام راحل(ره) بود.

وی بابیان اینکه حقیقت این است که امام خمینی(ره) همان کوثر زمان است، افزود: خداوند وجود امام راحل را به ما لطف کرد و کوثری به ما اعطا کرد تا دشمنان ما را از این خاک بیرون کند وگرنه چه کسی باور می‌کرد که یک روزی یک روحانی با عبا و عمامه بدون اسلحه، شاه مملکت را تهدید کند و آن را از کشور بیرون اندازد.

امام خمینی(ره) اعجوبه زمان بودند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران بابیان اینکه ابوجهل های زمان نیز اذعان می‌کنند که امام خمینی (ره) یک اعجوبه در زمان محسوب می‌شود، تأکید کرد: ایشان کسی است که آمد و ملت‌های مظلوم را رها کرد آن‌هم درزمانی که یک سرباز آمریکایی به شاه این مملکت زور می‌گفت.

محمودی بیان کرد: عده‌ای عنوان کرده‌اند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد جشن پیروزی خود را در سال آینده نخواهد دید بلکه به کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها چهلمین سالگرد را بلکه سالیان سال از جشن پیروزی خود را خواهد دید و اما در ازای آن، دشمنان در حال عداوت ورزیدن هستند و شبانه‌روز به کار خود ادامه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه قرآن «پناه ما از شر دشمنان است، افزود: 14 قرن از نازل شدن قرآن گذشته است اما هیچ‌کس نتوانسته در آن دست ببرد، دشمنان اسلام می‌خواستند در بین مردم تفرقه ایجاد کنند و امروز نیز دشمنان ما می‌خواهند همان کاری که عمروعاص با یاران امیرالمومنان (ع) انجام دادند و قرآن‌ها را بر سر نیزه کردند تا سربازان و لشکریان از مولا و رهبر خود سرپیچی کنند، را به ما تحمیل کنند اما نمی‌دانند مردم ما تا زمان مرگ پشتیبان ولایت هستند.

بسیاری از مردم هنوز امام خمینی(ره) را نشناخته اند

رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: هنوز بسیار از مردم، امام خمینی(ره) را نشناخته‌اند، این انقلاب با گذر چهار دهه پیچ‌وخم‌های طولانی همچنان در استوار است و روزبه‌روز نورانی‌تر می‌شود لذا باید گفت امام خمینی(ره) و حرکت الهی‌اش یک معجزه بودند.

موسوی بابیان اینکه ولایت سرمایه فاطمیه است، تأکید کرد: دشمنان وقتی مشاهده کردند که 39سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و هنوز نتوانستند کاری را صورت دهند چراکه مردم گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و سعی کردند تا بین مردم تفرقه بیندازند لذا باید تأکید کرد دشمنان زمانی موفق می‌شوند که اختلاف میان مردم و ولایت‌فقیه ایجاد کنند لذا بعد از فتنه سال88 تاکنون، دشمنان با استفاده از تبلیغات بیرونی و فضای مجازی و ماهواره ولایت را تخریب می‌کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری چندین سال است که در سخنرانی‌های خود می‌فرمایند «به داد فضای مجازی برسید» اما متأسفانه عده‌ای از مسئولان در خواب هستند و در این موارد هیچ رسیدگی نمی‌کنند و این مسئولان باید بدانند که اگر در این امر کوتاهی کنند به این نظام و ملت خیانت کرده‌اند حال می‌خواهد در هر لباسی باشند.