محمدرضا ستوده در روزنامه جهان صنعت نوشت: چند روز پیش یکی از مسوولان دلسوز کشور هشدار دادند که فضای مجازی سگ ‌هار است اما کسی این حرف را جدی نگرفت و همه مردم در واکنش به این حرف پوزخند زدند اما صبح دیروز هشدار این مسوول دلسوز به حقیقت پیوست و یک جوان تهرانی مورد حمله تلگرام قرار گرفت و دچار آسیب جدی شد‌.
مادر این جوان گفت: ناگهان از اتاق پسرم کامبیز صدای پارس شنیدم و بعد از آن صدای داد و فریاد او بلند شد‌. با عجله وارد اتاق کامبیز شدم و دیدم که گوشی موبایلش، پاچه شلوارش را گرفته و می‌کشد‌. کامبیز چند بار با مشت به گوشی‌اش کوبید اما گوشی موبایل پاچه‌اش را ول کرد و پرید روی صورت او‌. کامبیز هر چقدر تلاش می‌کرد گوشی رهایش نمی‌کرد تا اینکه من با لوله جاروبرقی محکم به روی گوشی کوبیدم و گوشی و کامبیز هر دو بیهوش شدند‌. خیلی صحنه وحشتناکی بود‌.
این جوان هم‌اکنون در بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و از نواحی پا، پاچه شلوار، دست، سینه و صورت آسیب جدی دیده است‌. پزشکان در بدو ورود او به اورژانس واکسن‌ هاری به کامبیز تزریق کرده‌اند و او هم‌اکنون تحت مراقبت‌های ویژه است‌.
گوشی وی نیز که دوباره به هوش آمده بود با کمک ماموران آتش‌نشانی و نیروی انتظامی بعد از شلیک آمپول بیهوشی با قفس و قلاده به باغ‌وحش پارک ارم منتقل شد‌.