به گزارش پارس به نقل از ایسنا، هفته ی گذشته شورای صنفی نمایش اعلام کرد، با وجود اینکه فیلم سینمایی « ملکه» به کف فروش خود رسیده است، اما شورای صنفی نمایش به دلیل اینکه « ملکه» فیلمی فاخر و متعلق به حوزه دفاع مقدس است، اجازه داد که اکران آن یک هفته دیگر ادامه داشته باشد.

در این باره باشه آهنگر- کارگردان « ملکه» - به خبرنگار ایسنا گفت: نمایش « ملکه» یک هفته زودتر و بدون اینکه آمادگی اکران آن را داشته باشیم آغاز شد، بنابراین از آنجا که تبلیغاتی برای فیلم نشده بود، تماشاگران متوجه اکران آن نشدند.

وی درباره ادامه اکران فیلم برای یک هفته دیگر بیان کرد: هیچ لطفی به فیلم من نکرده اند، چون همان ابتدا که گفتیم برای اکران آماده نیستیم، گفتند فیلم یک هفته بیشتر اکران خواهد شد.

باشه آهنگر درباره میزان فروش هم گفت: هشت سینما در تهران برای نمایش فیلم « ملکه» در نظر گرفته شده، ولی سینما « ایران» که نامش در لیست سینماهای نمایش دهنده « ملکه» است، اصلا آن را نمایش نمی دهد. سینماهای « فرهنگ» و « آزادی» هم سالن اصلی خود را در اختیار این فیلم قرار نداده اند و سه سانس بیشتر نمایش ندارند. به این ترتیب با ۵-۶ سالن سینما معلوم است که فروش خوبی به دست نخواهد آمد.

او خاطرنشان کرد: وقتی در جشنواره فیلم فجر شرایط برابری پیش آمد، با جذب ۶۹ درصدی مخاطب روبرو شدیم، اما زمان اکران شاهد چنین نایرابری هایی هستیم.