پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار پارس نیوز، با بیان اینکه اصلاح طلبان در دوره قبل، بحث سنگینی در رابطه با دوشغله ها داشتند و در این مسئله فشار زیادی بر آقای رضازاده وارد نمودند، افزود: کار به صورتی پیش رفت که آنها، آقای رضازاده که بین حضور در شورا و فدراسیون مخیر کردند و عملاً ایشان را مجبور به استعفا از ریاست فدراسیون وزنه برداری کردند. این در حالی است که اولاً ریاست کمیته ملی المپیک در مقایسه با ریاست فدراسیون وزرنه برداری مسئولیتی به مراتب سنگین تر محسوب می شود و ثانیاً مسئولیت معاونت فرهنگی-اجتماعی شهردار نیز به مراتب سنگین تر از عضویت در شورا می باشد.

سروری با اشاره به حضور و نقش آفرینی فعال سازمان بازرسی در مسئله دوشغله ها طی مقطع مذکور، اظهار داشت: ما در حال حاضر از سازمان بازرسی انتظار سکوت نداریم. سازمان بازرسی باید مشخص نماید آقای صالحی امیری چندشغله محسوب می شوند یا خیر؟ سوال ما  از سازمان بازرسی این است که چرا در مسئله مهمی مانند این موضوع، سکوت کرده و اعلام موضع نمی کند؟

سروری در ادامه با اشاره به دو مسئولیت دیگر معاون فرهنگی-اجتماعی شهردار تهران در مجموعه شهرداری، افزود: سوال این است که یک فرد مگر چقدر توانایی دارد که می تواند همزمان با داشتن سه مسئولیت در شهرداری تهران، به مسئولیت ملی و سنگینی چون ریاست کمیته ملی المپیک هم رسیدگی کند؟ عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئولیت های آقای صالحی امیری در شهرداری تهران هیچ سنخیتی با مسئولیت کمیته ملی المپیک ندارد و ثبت نام ایشان در آنجا، ظلم آشکار به شهروندان تهرانی محسوب می شود، افزود: در حالی که ما با خیل جوانان جویای شغل در سطح کشور مواجه هستیم، اشغال کردن چند ردیف شغلی توسط یک نفر، چه معنایی می تواند داشته باشد؟

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در کشور قحط الرجال نداریم، اظهار داشت: سکوت دوستان اصلاح طلب در این زمینه بسیار عجیب و شگفت آور است. سروری با بیان اینکه ما نباید قائل به استانداردهای دوگانه شویم، افزود: در مقطع زمانی بحث بر سر حضور یا عدم حضور آقای رضازاده در فدراسیون وزنه برداری، رسانه ها و چهره های اصلاح طلب طوری وانمود می کردند که انگار اساس اسلام و کشور با حضور رضازاده در فدراسیون وزنه برداری به خطر می افتاد، ولی حالا ظاهراً همان افراد و رسانه ها در یک سکوت قبرستانی به سر می برند.

سروری بار دیگر با تاکید بر سنگین تر بودن جایگاه معاونت شهرداری و ریاست کمیته ملی المپیک از عضویت در شورا و ریاست فدراسیون وزنه برداری، اظهار داشت: متاسفانه اصل انتقادات اصلاح طلبان در مسئله آقای رضازاده بیشتر جنبه سیاسی داشت. آنها سعی داشتند آقای رضازاده را مجبور به استعفا از شورا کنند تا توازن آرا در صحن شورا به نفع آنها تغییر کند.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید استانداردهای دوگانه در مسائل قانونی وجود داشته باشد، افزود: چرا باید در مقطعی نسبت به این موضوع این همه حساسیت تولید شود و ولی در زمانی دیگر هیچ صدایی از کسی در نمی آید و از طرف سازمان بازرسی هم هیچ حرکت و اقدامی  در این زمینه صورت نمی گیرد؟ سروری با بیان اینکه از نظر قانونی باید مشخص شود آیا فردی با وجود سه مسئولیت در شهرداری باز هم می تواند هم در کمیته ملی المپیک حضور داشته باشد، افزود: یک مسئول مگر چقدر توانایی دارد که در همه این عرصه ها حضور داشته باشد و  بتواند مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهد؟

سروری با اشاره به موج تبلیغاتی سنگین رسانه های اصلاح طلب در مسئله ریاست حسین رضازاده بر فدراسیون وزنه برداری، اظهار داشت: چگونه است که حالا همان رسانه ها و افراد در مسئله ای به مراتب بزرگتر، در سکوت قبرستانی به سر می برند و به فکر دفاع از منافع شهروندان تهرانی نیستند؟ سروری با بیان اینکه چطور ممکن است کار بزرگی مثل ریاست کمیته ملی المپیک را با بار سنگین مسائل شهرداری تهران که عموما بسیار پرمشغله و وقت گیر است جمع نمود، افزود: ما در کشور قحط الرجال نداریم که مجبور باشیم از یک فرد در جاهای مختلف استفاده کنیم و آقای صالحی امیری بهتر است به فکر تعهد خود به شهروندان تهرانی باشند.

عضو شورای چهارم شهر تهران در پایان با تاکید بر لزوم موضع گیری هر چه سریعتر سازمان بازرسی در این مورد، تاکید کرد: وظیفه اعضای شورا، رسانه ها و دلسوزان تهران این است که از رفتن معاون شهردار به کمیته ملی المپیک جلوگیری کنند. چرا که اکنون با نرفتن مسئولین شهری به جای دیگر نیز، تهران به اندازه کافی مشکلات بر زمین مانده دارد.