جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: از امروز کار ثبت‌نام رزمندگان نیز در دفاتر پلیس + 10 آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به تعداد بیشتر رزمندگان نسبت به تعداد جانبازان و آزادگان که در 10 روز گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، امروز دفاتر شلوغ‌تر باشد.

وی به مراجعین توصیه کرد: صبر و حوصله بیشتری به خرج داده تا کار ثبت نام در دفاتر به خوبی انجام شود.

این مقام ارشد ناجا گفت: بعد از ثبت‌نام در مدت یک ماه بررسی‌های لازم انجام شده و 20 هزار نفر از افرادی که امسال مشمول کسری خدمت و معافیت می‌شوند، معرفی خواهند شد.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با اعلام این مطلب که ثبت‌نام این طرح تا 10 دی‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در بازه زمانی باقیمانده، آزادگان و جانبازانی که ثبت‌نام نکرده‌اند نیز، می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

سردار کریمی دوباره تأکید کرد: باید تمام خانواده‌هایی که پدر یا مادرشان جانباز، آزاده، ایثارگر و رزمنده بوده‌اند، برای ثبت‌نام مراجعه کنند؛ حتی کسانی که براساس طرح امام حسن مجتبی(ع) در مناطق عملیاتی درگیر حضور داشته و معادل رزمندگی برای آنها محاسبه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همه ایثارگران چه کسانی که فرزندانشان مشمول است و چه کسانی که فرزندانشان در سال‌های آتی مشمول می‌شوند، بدون در نظر گرفتن سن فرزندشان، برای ثبت‌نام به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.