نعمت محمد پور افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام واژگونی خودرو سواری در بزرگراه یادگار امام(ره) به سامانه 125،بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 77 و 112 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:46 شب گذشته به مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره)، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل ا... نوری اعزام شدند.

افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حین حرکت در بزرگراه، ناگهان از مسیر خود منحرف شده و در فضای سبز حاشیه بزرگراه واژگون شد.

وی اضافه کرد: براثر این حادثه یکی از سرنشینان(یک مرد 42 ساله) با کمک شهروندان از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده و سرنشین دیگر(یک خانم 35 ساله) داخل اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شده بود.

افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و پس از رفع نشتی بنزین این وسیله نقلیه، علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

محمد پور خاطرنشان کرد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه متلاشی شده خودرو سواری را بریدند و خانم جوان که به شدت دچار مصدومیت شده بود را از اتاقک این وسیله نقلیه خارج کرده و برای اقدامات بعدی در اختیار کادر پزشکی اورژانس قرار دادند.

لازم به ذکر است؛ نیروهای آتش نشانی پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه و ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان راهور دادند.