پایگاه خبری تحلیلی پارس- عضو هیئت رئیسه شورای شهر چهارم در مصاحبه اختصاصی با پارس نیوز، نسبت به شبهه افکنی های مدیران شهرداری تهران پیرامون خط 7 مترو ابراز تاسف کرده و عنوان داشت: با توجه به مشکلاتی که در شهر تهران در حوزه ترافیک وجود دارد در هر مقطعی که فرصت برای توسعه حمل و نقل عمومی به ما دست می داد سعی می کردیم از ظرفیت بوجود آمده استفاده کنیم.

وی افزود: برخی از تونل ها و پل ها حتی بدون افتتاح مورد بهره برداری قرار می گرفت مثلا پل های تقاطع اتوبان امام علی (ع) و اتوبان ارتش هنوز افتتاح نشده ولی مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است. این امر نشان می دهد که شهرداری تهران در دوره قبل به دنبال نمایش اقدامات خود نبوده بلکه صرفا خدمت رسانی سریع و به موقع را در دستور کار خود قرار داده است.

قناعتی در ادامه خاطرنشان ساخت: دوستان و مدیران شهردار جدید به جای اینکه مساله را حل کنند صورت مساله را پاک کرده اند، بهتر است آقایان در شهرداری تهران بگویند که در این مدت که تصدی مدیریت شهری را بر عهده داشته اند چه اقداماتی برای تکمیل پروژه های شهری به ویژه مترو تهران انجام داده اند. آیا به غیر از نقد خدمات گذشته اقدامی ایجابی به منظور رفاه عمومی مردم صورت گرفته است! آیا در راستای تکمیل خط 7 متروی تهران اقدامی قابل وصف توسط آقای نجفی صورت پذیرفته است!

وی در پایان با سیاسی خواندن تعطیلی خط 7 یادآور شد: اینکه نگاه های صرفا جناحی و حزبی منجر به تعطیلی مترو شود، نمایشی بوده که بزرگترین ضربه اش متوجه شهروندان تهرانی می گردد.   اقدام شهردار تهران نه تنها حمل و نقل عمومی مردم را با مشکل روبرو کرده بلکه فعالیت های خط مترو 7 را هم از بین برده است. در این چند ماهه الحمدالله هیچ مشکلی پیرامون عبور و مرور مردم بوجود نیامده و همزمان با حرکت متروها می توان نقصی های موجود را برطرف نمود.