پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- گویا ولایتی که توسط رهبری به ریاست هیئت موسس دانشگاه ازاد منصوب شده، با باند های منفعت طلب دانشگاه در افتاده، میرزاده، سرپرست سابق را عزل کرده و از فساد های گسترده خبر داده است. در این بین، سکوت عمیقی رسانه های اصلاح طلب را فراگرفته است! یادتان که هست همین‌ها در ماجرایی که آنرا فساد در «دانشگاه ایرانیان» احمدی نژاد می‌نامیدند چه غوغا و آشوبی به پا کرده بودند؟! حالا همان‌ها در فسادی به مراتب گسترده‌تر ساکتند. چرا؟ چون «میرزاده» هر چه که هست رفیق شفیق و خودی بوده و خبط و خطایی هم اگر کرده اهمیتی ندارد! اصلاح طلبان اگر فسادی کنند معلوم است که قباحت ندارد، مهم این است یک ریال پول از جیب رقبا گم شود تا فریاد وا اسلاما سر دهند.

البته مشابه این اتفاق را زیاد از این جماعت دیده ایم! وقتی «روزنامه آسمان» به جرم اهانت به مقدسات اسلامی مورد برخورد قضایی قرار گرفت داد و بیداد به راه انداختند که ایها الناس! ازادی_بیان به دار اویخته شد ؛ همان جماعت اما وقتی نه دی بعلت انتقاد توقیف و جهان نیوز بدلیل افشا گری مسدود شد ، لب باز نکردند و گویی فراموش کردند ادعای ازادی دارند.

یا در همین شهر تهران خدا نکند کسی خود را جلوی مترو بیندازد و خودکشی کند ، چنان بی انصافی را به سر حد خود میرسانند که انسان متعجب میشود! کار به جایی میرسد که با وقاحت میگویند اصلا قالیباف چرا مترو ساخته که باعث خودکشی شود؟! همانها وقتی ده ها نفر از هموطنان بخاطر سو مدیریت مسیولین ذی ربط، در حریق «حادثه قطار» جان دادند دم نزدند تا خدایی نکرده خم به ابروی دوستشان اخوندی نیفتد، حتی وقتی اخوندی با وقاحت سخن از بیمه بودن کشته ها به میان میاورد هم به روی مبارک نمیاورند چه فاجعه ای رخ داده! 

خلاصه حیات سیاسی این جماعت عجیب با یک بام و دو هوا و سیاست های دوگانه گره خورده!