مازیار حسینی ضمن موافقت با استعفای میثم مظفر، شهریار افندی زاده قائم مقام این معاونت را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران منصوب و معرفی کرد.
 
همزمان با این تغییر و تحول مدیریتی که در آخرین جلسه شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق 22 گانه تهران اعلام شد، لوح سپاس جداگانه شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خطاب به میثم مظفر بابت خدمات و زحمات 4 سال و نیمه وی در سازمان تاکسیرانی تهران قرائت و از سوی معاون شهردار تهران به وی اهداء شد.
 
حسینی در این جلسه با اعلام این که 8 ماه و نیم است که مسئولیت معاونت حمل و نقل و ترافیک را بر عهده گرفته، گفت: همراهی، همدلی و هماهنگی کارکنان با مدیریت، هوش بالای سازمانی، ارتباط سیستماتیک و برنامه ریزی منظم از جمله ویژگی های یک سازمان موفق است که مدیران و کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک، واجد بسیاری از این ویژگی ها هستند.
 
حرکت بین خطوط نظم و انظباط را به جریان ترافیک باز می گرداند
 
معاون شهردار تهران با اشاره به این که در ارتباطات سازمانی، در عین اعتقاد به اصول و نظام سلسله مراتبی، به ارتباط عاطفی و صمیمی در مجموعه نیز باور دارد، اظهار کرد: در نهایت، مهم ترین نکته خروجی سیستم است و به این منظور، همه ما باید عملکردی قابل قبول و کارنامه ای قابل عرضه داشته باشیم.
 
حسینی با بیان این که برای اندازه گیری خروجی سیستم، باید مجهز به ابزار سنجش بوده و متر و معیار مشخص داشته باشیم، تصریح کرد: مهم این است که مجموعه زحمات ما و انرژی و توانی که مصرف می کنیم، منجر به تغییر و تحول و حرکت رو به جلو باشد تا جایی که به حل و فصل مسائل و مشکلات به ظاهر پیچیده و در واقع ساده بیانجامد.
 
وی با تأکید بر این که مشکل ترافیک در حالی که بسیار پیچیده به نظر می رسد اما این مسأله به سادگی قابل حل و فصل است، اضافه کرد: به عنوان نمونه، با رعایت اصل حرکت بین خطوط و عدم تداخل، نظم و انضباط تا حد زیادی به جریان ترافیک باز می گردد و البته در این میان، بلوغ فکری در وضعیت رفتارهای ترافیکی شهروندان می تواند بسیار مؤثر باشد.
 
معاون شهردار تهران با اشاره به این که در موضوع رفتارهای ترافیکی، آموزش و استمرار در آموزش بسیار مهم است و تک تک شهروندان در آن نقش دارند، اظهار کرد: کمپین «از خودمان شروع کنیم» از همین نقطه آغاز می شود، کما این که خداوند متعال در آیه 11 سوره رعد می فرمایند: «سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم، مگر این که آنها خود سرنوشت خود را تغییر دهند.»
 
حسینی با بیان این که در نیمه دوم امسال نسبت به اصلاح هندسی 130 نقطه در مناطق 22 گانه تهران اقدام شد، تصریح کرد: این مهم، رهآورد بزرگی در حوزه حمل و نقل شهری است و اولین دستآورد آن، این است که شهرداری های مناطق نشان دادند که می توانند کارهای مهمی که بر روی زندگی مردم اثرگذار باشد را رأساً انجام دهند.
 
وی با تأکید بر لزوم تغییر رویکرد در اجرای پروژه های شهری، به نحوی که این پروژه ها با کمترین هزینه، بیشترین اثربخشی را داشته باشند، اضافه کرد: کارها را در سال جدید باید با شتاب و شدت جلو ببریم و اشکالات و موانع موجود در خانواده بزرگ حمل و نقل شهری را بیش از پیش تحکیم و تقویت کنیم.
 
این که در ورزش های انفرادی موفق و در ورزش های تیمی نا موفق هستیم را قبول ندارم
 
معاون شهردار تهران با اشاره به این که هر یک از همکاران و هر کدام از واحد ها باید گوشه ای از این بار سنگین را در قالب سناریویی دقیق و هدفمند بگیرند و آن را از زمین بلند کنند، اظهار کرد: کارها باید در قالب کار تیمی انجام شود تا به بلوغ مورد انتظار برسد و این که گفته می شود ما در ورزش های انفرادی مانند کُشتی موفق هستیم اما در ورزش های تیمی مانند فوتبال چندان موفق نیستیم، چون کار تیمی بلد نیستیم، باور غلطی است که آن را قبول ندارم.
 
حسینی با بیان این که در انجام خدمت به مردم، همه باید در قالب یک خانواده عمل کنیم و نباید هیچ گونه انفکاک و جدایی بین اعضای این خانواده وجود داشته باشد، تصریح کرد: با این دیدگاه، نقطه ضعف هر منطقه، سازمان و شرکت را نقطه ضعف حوزه ستادی می دانیم و همه با هم، باید کمک کنیم تا آن ضعف برطرف شود.
 
وی با تأکید بر این که نقش مدیریت در اداره و پیشبرد امور از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، اضافه کرد: ما باید هرم مدیریتی خود را اصلاح کنیم و اصول و مبانی مدیریت سیستم ها را در مجموعه کاری خویش اشاعه دهیم و البته در عین حال، یک مدیر باید بداند در کل مجموعه مدیریتی اش چه می گذرد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: به تک تک همکارانم اطمینان می دهم تحت هر شرایطی و در سخت ترین کارها من در کنار و همراه آنها باشم و این به معنای آن است که تمام ما به عنوان یک مجموعه واحد، عزم خود را در جهت خدمت به مردم عزیزمان جزم کرده ایم و به این منظور، هیچ مانعی نمی تواند ما را از هدف مقدسمان دور کند