به گزارش پارس ، این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که آخرین کار تلویزیونی اش با عنوان « آب پریا» در نوروز ۹۲ از شبکه دو سیما پخش شد، در گفت وگو با یسنا، بیان کرد: بحث اسپانسرها را باید از مسؤولان تلویزیون سوال کرد؛ اسپانسر در گذشته تعریف خاص خودش را داشت ؛ چون اسپانسر یک برنامه ماکارونی است، باید تمام برنامه حول محور پخش ماکارونی بگردد؟ !

وی افزود: یک برنامه ی ویژه کودکان باید به مسایل تربیتی آنها بپردازد و در کنارش در قسمت کوتاهی از برنامه اشاره ای هم به اسپانسر شود.

سعادت معتقد است: دربرگرفتن کل یک برنامه به ویژه برنامه ی کودکان توسط اسپانسر، فرهنگ سازی نیست.

این بازیگر همچنین عنوان کرد: وقتی ۷۰ الی ۸۰ درصد از مخارج یک برنامه را اسپانسرها تامین می کنند، اسپانسر توقعاتش بالا می رود و بیشتر از ارائه یک طرح ساده، از بِرَندش در برنامه انتظار دارد؛ بنابراین دخل و تصرفش در برنامه ای که اسپانسر آن است بیشتر می شود، اگر این طور است تلویزیون برنامه سازی اش را تعطیل کند.

سعادت خاطرنشان کرد: بچه های ما باید مطلبی را از تلویزیون یاد بگیرند و تلویزیون که خود را به عنوان یک رسانه ملی تبلیغ می کند، باید به بچه های ما مسائل تربیتی را آموزش دهد.

او در پایان خاطرنشان کرد: اگر ارائه ی برند اسپانسر به گونه ای در دل موضوع بنشیند و آنچه که تبلیغ می شود بیننده را اذیت نکند، حضور اسپانسرها در برنامه های تلویزیونی ایراد ندارد و برای کاهش فشار مالی تلویزیون خوب است؛ اما معمولا اینگونه اتفاق نمی افتد و با تبلیغ زیاد اسپانسر، مخاطب اذیت می شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مریم سعادت اکنون مشغول بازی در یک تئاتر با عنوان سه گانه اورنگ به کارگردانی محمد حاتمی است.