به گزارش پارس ، مرتضی تمدن در گفت وگو با فارس درباره واگذاری مسکن های مهر اظهار داشت: کل تعهدات برای واگذاری مسکن های مهر استان تهران ۴۰۳ هزار واحد است که تاکنون ۱۵۶ هزار واحد تحویل و ۱۴۵ هزار واحد دیگر نیز تا شهریور به متقاضیان واگذار می شود.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۰۰ هزار واحد تحویل متقاضیان شده و مابقی واحدهای مسکن مهر نیز تا پایان سال ۹۲ و نیمه نخست سال ۹۳ به صاحبان واحدها تحویل داده می شود.

تمدن با بیان اینکه تاکنون در استان تهران ۵ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای بخش مسکن مهر اختصاص یافته است گفت: دولت به تمام تعهداتی که در خصوص مسکن مهر پذیرفته است عمل می کند و کسی تردیدی به خود راه ندهد که مسکن مهر متوقف نمی شود و این مسیری بدون بازگشت است.

استاندار تهران بیان داشت: هر دولتی در آینده راهی به جز تلاش برای خانه دار شدن مردم به روش مسکن مهر ندارد.

آغاز واگذاری مسکن های ویژه در مهر

وی درباره مسکن های ویژه ای که در شهر تهران در حال ساخت است گفت: دو هزار و ۵۶۰ واحد مسکن ویژه در تهرانسر در حال ساخت است که از مهر و آبان امسال تحویل این مسکن ها آغاز می شود.

تمدن خاطرنشان کرد: در وردآورد، کیانشهر، منطقه ۵ تهران و تهرانپارس نیز سایت های مسکن ویژه در حال مطالعه است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تقسیط واگذاری مسکن ویژه ۱۲ ساله است گفت: هر واحد ۱۰۵ متری مسکن ویژه حدود ۲۵۰ میلیون تومان است که از این مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان به صورت سه ماهه تا زمانی که واحد تحویل داده شود تقسیط می شود.