در ادامه جریان سیصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از نطق پیش از دستور شجاع‌پوریان و پرویز سروری احمد حکیمی‌پور دیگر عضو شورای شهر تهران به نطق سروری اعتراض داشت و در ادامه این اعتراض محسن سرخو خطاب به محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شما املاک نجومی داشته‌اید.

در ادامه محسن پیرهادی هم گفت: این تهمت بی‌جایی بود که شما زدید و باید پاسخگو باشید. بنده پارکینگ خانه خود را تبدیل مسکونی نکرده‌ام شما این کار را کرده‌اید.

وی افزود: در املاک نجومی تهمت زده‌اید و باید پاسخ بدهید. همزمان که محسن سرخو خطاب به پیرهادی واژه دروغگو را مطرح می‌کرد محسن پیرهادی گفت: 176 متر پارکنیگ را در دربند تبدیل به مسکونی کرده‌اید. سرخو نیز پاسخ داد تو دروغگو هستی و تهمت می‌زنید. پیرهادی نیز در جواب گفت بنده کارمند شهرداری بوده و هستم و با نفوذ در شهرداری پارکینگ خانه‌ام در دربند را مسکونی نکرده‌ام.

چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز خطاب به سرخو گفت: شما از ادب خارج شده‌اید.

پیرهادی نیز ادامه داد: بنده ملکی را به اسم مدرسه نگرفته‌ام و بعد آن را مسکونی کنم سپس چمران نیز مجددا اعلام کرد آقای حکیمی‌پور شما آغازگر این داد و بیداد بودید و جلسه را به هم ریختید با داد و فریاد کسی به چیزی نمی‌رسد و تنها یک عده‌ای سوء استفاده می‌کنند و نتیجه آن تحقیر شورا است.