محسن پیرهادی  با اشاره به سخنان یک عضو شورای شهر تهران درباره دخالت قالیباف در تغییر رییس راهنمایی و رانندگی گفت: بنده وقتی این حرف را شنیدم ابتدا گمان کردم این سخنان برای شادکردن مردم در شب یلدا است و لطیفه ای بیش نیست.

وی گفت: هرکسی ذره ای آشنایی با این مسائل داشته باشد می داند اصولا تغییرات اینچنینی در اختیار شهردار تهران نیست و نمی شود قالیباف را عامل مشکلات کشور یا خاورمیانه و شاخ آفریقا دانست.

پیرهادی گفت: آقای قالیباف مثل همه انسان ها نقاط قوت و ضعفی دارد ولی در قضاوت انسان ها و عملکرد آنها باید انصاف داشت. مشکل ترافیک تهران با چندصد اتومبیلی که روزانه وارد شهر می شود موضوع ساده ای نیست. ای کاش به جای غرزدن راه حلی برای آن ارائه کنیم.

این عضو شورای شهر افزود: آقای قالیباف اگر درباره همه این موارد اختیارات داشت قطعا قضیه ترافیک مساله ما نمی بود. بسیاری از انتقادات تسویه حساب های شخصی و گروهی است و نمی شود آن را منصفانه دانست. شهرداری برای حل بخشی از مشکل ترافیک اقدام به ساخت نمایشگاه شهر آفتاب کرد ولی دولت حاضر به همکاری نیست. در این میان مردم باید تاوان آن را بدهند.

پیرهادی گفت: متاسفانه رقابت سالم سیاسی در ایران نهادینه نشده و همه چیز جای خودرا به تخریب داده است. بنده از مسئولان انتظامی کشور خواهش دارم در این باره سکوت نکنند و واقعیات را بیان کنند.