تیم های لسترسیتی و چلسی از هفته بیست و یکم لیگ برتر در ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر رفتند.

 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۲: احمد موسی روی یک حرکت فردی تماشایی از آزپیلیکوئتا عبور کرد و با کورتوا تک به تک شد اما دروازه بان چلسی ضربه این بازیکن را مهار کرد.

دقیقه ۶: تیم مهمان که دیگو کاستا را به دلیل درگیری با کادر فنی در این بازی در اختیار نداشت خیلی زود به گل رسید. سانتر ارسالی آزپیلیکوئتا به خوبی دور نشد و هازارد توپ را در شلوغی محوطه جریمه به آلونسو رساند. این بازیکن هم با یک شوت پر قدرت دروازه را باز کرد.

دقیقه ۵۱: شاگردان کونته همانند نیمه پیش در همان ابتدای نیمه دوم به گل رسیدند. ضربه آزاد ارسالی ویلیان با ضربه سر یکی از بازیکنان تغییر مسیر داد و به آلونسو که در فضای خالی قرار داشت رسید. ضربه این مدافع پس از بخورد با مورگان انکی تغییر مسیر داد و در درون دروازه اشمایکل قرار گرفت تا آلونسو در عین ناباوری به دومین گل خودش در این بازی برسد. 

دقیقه ۶۵: الونسو می توانست هت تریک خود را کامل کند اما ضربه تماشایی این بازیکن از پشت محوطه با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: چلسی روی یک ضد حمله سریع به گل سوم خودش هم دست یافت. سانتر کوتاه ویلیان به پدرو رسید و این بازیکن با یک ضربه سر موفق شد اختلاف را به سه گل برساند.

این بازی در نهایت با برتری قاطعانه آبی پوشان لندن به پایان رسید تا این تیم حواشی ایجاد شده در ۲۴ ساعت اخیر را به دست فراموشی بسپارد و با ۷ امتیاز اختلاف در صدر قرار بگیرد.