به گزارش پارس ، حسن نجاریان در گفت وگویی با ایسنا، با بیان اینکه حدود دو هفته است که اکران فیلم « عشق» در سینما « فرهنگ» سپری شده است، گفت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم، نمایش این فیلم پس از تعطیلات نوروز به صورت تک سانس آغاز شد و استقبال هم تا کنون بد نبوده است.

او با اشاره به اینکه قرار است تعداد سینماها افزایش پیدا کند، ادامه داد: در حال حاضر فیلم « عشق» در سینما فرهنگ، برج میلاد و سینما ماندانا به صورت تک سانس و در شهرهای اصفهان، انزلی، مشهد و درود نمایش داده می شود. البته افزایش تعداد سینماها به همکاری سازمان ها و سینمادارها بستگی دارد که تمایل به اکران داشته باشند.

نجاریان همچنین گفت: در میان پردیس های سینمایی هم حوزه هنری برای پردیس آزادی و شهرداری تهران برای پردیس « ملت» باید جلو بیایند تا بتوانیم مذاکره کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا حوزه هنری مشکلی با اکران این فیلم ندارد، بیان کرد: هنوز هیچ اظهارنظری درباره خود فیلم و اکران آن از طرف حوزه هنری صورت نگرفته است.

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی درباره فیلم های خارجی دیگری که قرار است پس از « عشق» اکران شوند، هم گفت: فیلم « انسان آزاد» و « سزار باید بمیرد» ساخته برادران تاویانی که جایزه خرس طلایی جشنواره برلین را هم گرفته است، پروانه نمایش گرفته اند و در آینده اکران می شوند.