به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، در رروز پایانی جشنواره فیلم های ایرانی در دانشگاه یو سی ال ای آمریکا، فیلم" پله آخر" با بازی لیلا حاتمی، علی مصفا، حامد بهداد و علیرضا آقاخانی به نمایش درمی آید و علی مصفا نویسنده، کارگردان و بازیگر این اثر برای نمایش آن حضور پیدا می کند.

در این جشنواره فیلم هایی از کارگردان هایی چون بهرام بیضایی، مانی حقیقی، مازیار میری، علی مصفا، محمد شیروانی، نگار آذربایجانی، رامبد جوان به نمایش درمی آید. این دانشگاه در شهر لس آنجلس همراه با مرکز فیلم شیکاگو، اولین مراکز فرهنگی آمریکا هستند که به برپایی جشنواره های سالانه فیلم های ایرانی پرداخته اند.

آرشیو فیلم و تلویزیون این دانشگاه به روال سال های گذشته، جشنواره فیلم های ایرانی خود را که بیست و سومین دوره آن محسوب می شود از تاریخ ۲۴ فروردین تا ۸ اردیبهشت ماه در لس آنجلس برگزار می کند.

فیلم های" سعادت آباد" مازیار میری، " پذیرایی ساده" مانی حقیقی، " پله آخر" علی مصفا، " لرزاننده چربی" محمد شیروانی، " رگبار" بهرام بیضایی، " ورود آقایان ممنوع" رامبد جوان، " سلاطین خیابان" ساخته زینب تبریزی و پالیز خوشدل، " آینه های روبرو" نگار آذربایجانی، " پیر پسر" مهدی باقری، " ناخوانده در تهران" مینا کشاورز و" فصل کرگدن" بهمن قبادی در این دوره به نمایش درآمد.