محسن پیرهادی در سیصد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: روز یکشنبه دو هفته قبل جلسه ای در شورای شهرتهران برگزار شد و در این جلسه مقرر شد احمد حکیمی پور رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران به دلیل انتشار اطلاعات مرتبط با املاک نجومی از اعضای شورا و مردم عذر خواهی کند.

 

وی افزود: در شرایطی که دو هفته از این جلسه می گذرد تا کنون شاهد عذر خواهی این عضو شورای شهر نبوده ایم.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی دادستان تهران مبنی بر انتشار اسناد مخدوش و غیر قابل ارائه از سوی احمد حکیمی پور اظهار کرد: انتشار اسناد از سوی عضو شورای شهر تهران را دادستان تایید کرده است و این نشان می دهد که این اسناد از سوی حکیمی پور رسانه ای شده اند.

 

پیر هادی با بیان اینکه به دلیل توهین و افترای عضو شورای شهر از وی شکایت خواهیم کرد گفت: حکیمی پور زمانی که اسناد را منتشر کرد خطاب به من معصومه آباد و هادی ساعی گفت که این افراد در بحث در اختیار گرفتن املاک نجومی کار زشت و قبیحانه ای انجام داده و آنها افراد پستی هستند.

 

وی ادامه داد: این سخنان عضو شورای شهر تهران منجربه ایجاد نفاق در شورا شد و پس از آن اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که حکیمی پور به دلیل صحبتهای اخیر خود  از اعضا عذر خواهی کند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه حق شکایت از احمد حکیمی پور برای اعضا محفوظ است خاطر نشان کرد: به دلیل توطئه صورت گرفته علیه اعضای شورای شهر حق شکایت اعضا از احمد حکیمی پور محفوظ بوده و اگر هر چه سریع تر عذرخواهی صورت نگیرد این شکایت در دستور کار قرار خواهد گرفت.