با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، آتش نشانان ایستگاه 62 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 22:51 شب گذشته به محله شاد آباد، خیابان 17 شهریور رهسپار شدند.

عباس قاسمی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک اتاق 20 مترمربعی مملو از اجناس مستعمل و فرسوده در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه آتش گرفته و دود بسیار غلیظی همه قسمت های این ساختمان را فراگرفته بود.

وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی وارد ساختمان شدند و در مدت زمان بسیار کوتاهی شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: در هنگام بروز آتش سوزی یک خانم 21 ساله در داخل این اتاق حضور داشت و براثر حرارت زیاد دچار سوختگی از ناحیه دست و پا شده بود که آتش نشانان وی را با بکارگیری تجهیزات ویژه از ساختمان خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

قاسمی با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از تحویل محل حادثه به مالک ساختمان، به مأموریت خود پایان دادند.