به گزارش پارس، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: ساعت 1:11 دقیقه بامداد امروز جمعه حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در منطقه شهران، خیابان وسک به سامان 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک واحد 50 متری در طبقه هفتم مجتمع مسکونی 11 طبقه طعمه حریق شده و خوشبختانه در زمان وقوع آتش سوزی هیچ فردی در آپارتمان نبود اما در آپارتمان سوخته بود و آتش در حال سرایت به واحدهای دیگر بود. همچنین دود خیلی زیادی طبقات بالایی مجتمع را فراگرفته بود.
به گفته ملکی، تعدادی از ساکنان مجتمع مسکونی بعد از وقوع آتش سوزی از آنجا خارج شده بودند، اما تعداد دیگری در وضعیت ناایمن گرفتار شده بودند.
آتش نشانان اقدام به اطفای حریق کرده و به مبارزه با شعله های آتش پرداختند. همزمان با اطفای حریق گروه دیگری از آتش نشانان نیز 30 نفر از ساکنان را از مجتمع خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.
خوشبختانه این آتش سوزی هیچ مصدومی نداشت و آتش نشانان در ساعت 2:26 بامداد امروز بعد از اطفای حریق، ایمن سازی محل و تخلیه دود از مجتمع به عملیات خود پایان دادند.