به گزارش پارس ، بهروز شعیبی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت فیلم جدیدش با نام" دهلیز" که حضور موفقی در جشنواره سی و یک فیلم فجر داشت، گفت: طبق صحبت هایی که با تهیه کننده و پخش کننده فیلم صورت گرفته است تلاش می کنیم این فیلم در عید فطر اکران عمومی شود. البته همان نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فجر از" دهلیز" اکران عمومی خواهد شد.

وی که به تازگی بازی در فیلم سینمایی" مهمان داریم" ساخته محمدمهدی عسگرپور را به پایان رسانده است، درباره همکاری خود با این کارگردان و پرویز پرستویی توضیح داد: همکاری در این پروژه بسیار لذت بخش بود. پس از سال ها که از بازی در" آژانس شیشه ای" در کنار پرویز پرستویی گذشته است بار دیگر فرصتی شد تا دوباره در کنار پرستویی قرار بگیرم و البته من هنوز شاگرد وی هستم.

شعیبی ادامه داد: من همیشه دوست داشتم با عسگرپور همکاری کنم و این فرصت در فیلم جدید وی فراهم شد. البته پیش از این در فیلم" طلا و مس" با منوچهر محمدی همکاری داشتم و این تجربه نیز مانند همان فیلم لذت بخش بود.

وی در پایان تاکید کرد: هر کدام از آثار عسگرپور با هم متفاوتند. اما بازیگری در فیلم" مهمان داریم" برایم تجربه بسیار خوبی بود. وی کارگردان مسلطی است و با آرامش خود باعث می شود آن اتفاق ممکن جلوی دوربین به خوبی شکل بگیرد.

" دهلیز" اولین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال روبه رو شد. این فیلم که رضا عطاران، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان و… بازی می کنند در این جشنواره جوایز متعددی را از آن خود کرد.