او گفت: در برنامه « ویتامین ۳» به مناسبت هفته ی محیط زیست به موضوعاتی چون خام خواری، گیاه خواری، پیوند ریه و فضای سیرک که حیوانات را درگیر می کند، پرداختیم.

به گزارش پارس ، مجری « ویتامین ۳» در گفت و گو با (ایسنا) ، با اشاره به سخت بودن حضور ببر بنگال در برنامه ی « ویتامین ۳» ، گفت: زمانی که این ببر را با جرثقیل به استودیو می آوردیم، خیابان هدایت بسته شده بود. این ببرخانم که نام « مایا» بود، حدود ۲۰۰ کیلو وزن داشت.

او در ادامه هدف از این حضور را مراقبت کردن از حیواناتی دانست که نسل آن ها منقرض می شود و گفت: علت بیشتر این بود که به افراد گوشزد کنیم حواسشان باشد و از این حیوانات مراقبت کنند.

او در پاسخ به اینکه با چه مجوزی این ببر را به استودیو آوردند؟ گفت: این ببر متعلق به شخصی به نام خلیل عقاب است که سیرک دارد و با هدف حمایت از محیط زیست آن را به استادیو آورد.

علی ضیاء در ادامه با اشاره به اینکه « ویتامین ۳» در این راستا قرار بود کارهای دیگری را هم انجام دهد، گفت: روز اول قرار بود اسب های پاکوتاه را به استودیو بیاوریم، اما نشد.

او در بخش دیگری از گفت وگوی خود با ایسنا با اعتقاد بر اینکه « ویتامین ۳» با هیچ برنامه ای رقابت نمی کند، افزود: ما با خودمان رقابت می کنیم. در ایران هم همه با هم رفیق هستیم و تلاش می کنیم از زاویه های مختلفی سلیقه های مردم را نشان بدهیم.

مجری « ویتامین ۳» تاکید کرد: درباره ی « ویتامین ۳» نظر شخصی ام را می گویم که ما رقابتی نداریم و با خودمان رقابت می کنیم. تلاش می کنیم سلیقه ی مردم را بسنجیم.

علی ضیاء در بخش دیگری از این گفت وگو از پایان احتمالی برنامه ی « ویتامین ۳» در خرداد ماه خبر داد.

این مجری در پایان از پیشنهادهایش برای کار اجرا گفت و اظهار کرد: آنقدر « ویتامین ۳» برایم مهم است که به برنامه ی دیگری فکر نمی کنم اما پیشنهادهای زیادی داشته ام.

او گفت: دربخش های آینده « ویتامین ۳» تفاوت را بیشتر و بیشتر خواهید دید.