به گزارش پارس ، این کارگردان سینما در گفت وگویی با (ایسنا) ، با بیان اینکه مشکل خاصی با نیروی انتظامی به وجود نیامده است، اظهار کرد: ایرادهایی داشتند که برطرف شد و قرار است فیلم را برایشان بفرستیم تا نامه ای بدهند و آن را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه کنیم.

قریبیان درباره تغییرات این فیلم نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر گفت: نسخه فعلی نسبت به آن چیزی که درجشنواره به نمایش درآمد تغییر خاصی نکرده است و تنها در حد یکی دو جمله فیلم اصلاح شده است.

او در پایان سخنانش از احتمال اکران « گناهکاران» در عید فطر خبر داد.

« گناهکاران» چهارمین تجربه ی فرامرز قریبیان در کارگردانی فیلم های سینمایی است. او در این فیلم علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی و ایفای یکی از نقش ها را هم برعهده دارد. قریبیان که تاکنون سه بار در سال های ۶۶،۷۱ و ۷۸ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره ی فیلم فجر را دریافت کرده به دنبال آن است تا سیمرغی را در بخش کارگردانی هم بدست آورد.

یکی از نقاط قوت « گناهکاران» ترکیب بازیگران آن است و قریبیان علاوه بر خودش، از بازی رامبد جوان، نسرین مقانلو، بهاره کیان افشار، شقایق فراهانی، محمد متوسلانی، کورش تهامی، رضا رویگری و همایون ارشادی در این فیلم استفاده کرده است.

داستان این فیلم که توسط محمدسام قریبیان فرزند فرامرز قریبیان نوشته شده، درباره ی آسمان فرازمند دختر سرهنگ بازنشسته فرازمند است که پس از سال ها زندگی در آمریکا به ایران برمی گردد. تفاوت فرهنگی و اجتماعی او با اطرافیان و خانواده اش پایه اصلی « گناهکاران» را شکل می دهد. هسته ی اصلی داستان بر این اساس است که فرق زیادی بین فکر کردن به گناه و انجام آن نیست.

به گزارش ایسنا، عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: فرامرز قریبیان، فیلمنامه نویس: محمدسام قریبیان، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش و داود امیری، تدوین: بهرام دهقانی، موسیقی: فردین خلعتبری، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: مهشید بازرگانی و آیدین ظریف، جلوه های ویژه میدانی: اصغر پورهاجریان، جلوه های ویژه بصری: بهزاد مطوری، صداگذاری: مهران ملکوتی، صدابردار: بهمن حیدری، عکاس: مریم تخت کشیان.