خسرو احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر با اشاره به اینکه فرد دستگیرشده از افراد سابقه‌دار بوده، اظهار کرد: در حدود 10 روز قبل ضارب (ب.ش) با سلاح سرد به یکی از مأموران حفاظت فیزیکی بیمارستان اشرفی حمله کرده و باعث مجروحیت شدید وی از ناحیه گردن و شانه شد.

وی با اشاره به اینکه فرد ضارب در این مدت متواری و مخفی شده بود، گفت: با توجه به حساسیت موضوع خوشبختانه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان در کمتر از دو هفته موفق به دستگیری وی شدند و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مقامات قضایی شهرستان می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اینکه برقراری تأمین امنیت جامعه وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است ابراز امیدواری کرد در بیمارستان اشرفی شاهد تکرار حوادث مشابه نباشیم.

به گزارش فارس، تعدادی از کارکنان و مأموران حفاظت فیزیکی بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر طی تماس تلفنی با خبرنگار فارس از اقدامات و تلاش‌های مأموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان در دستگیری فرد ضارب تقدیر و تشکر کردند.

کارکنان بیمارستان اشرفی از مسؤولان و مقامات قضائی شهرستان خمینی‌شهر خواستار برخورد قاطع و بازدارنده با ضارب و برهم زنندگان نظم و آرامش بیمارستان اشرفی شدند.