میثم مظفر گفت: رانندگان تاکسی باید شرایط و ضوابط خاصی را برای همکاری با مدارس بپذیرند و این طور نیست که هر فردی بتواند برای جا به جایی دانش آموزان به کار گرفته شود.

وی افزود: به منظور حفظ ایمنی و امنیت دانش آموزان، ضوابطی از سوی سازمان تاکسیرانی برای رانندگان سرویس های مدارس در نظر گرفته شده و تمام رانندگان موظف هستند این ضوابط را بپذیرند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خصوص 5 شرط تعیین شده برای رانندگان سرویس مدارس تصریح کرد: نداشتن سوء سابقه کیفری و عدم اعتیاد دو شرط اولیه ما برای رانندگان سرویس مدارس است و در کنار آن، افراد متقاضی باید معاینه فنی خود را دریافت کرده و خودروی آنها دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث باشد.

مظفر ادامه داد: تمام دانش آموزان که از سرویس ها برای تردد استفاده می کنند، بیمه هستند و خودرو سرویس ها، بیمه سرنشین نیز دارند.

وی در خصوص دلایل افزایش کرایه سرویس های مدارس شهر تهران خاطرنشان کرد: با تک نرخی شدن بهای بنزین، رانندگان تاکسی ها با مشکلات زیادی مواجه شدند و رانندگان سرویس های مدارس نیز اکنون با این معضل درگیر هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: بدون شک زمانی که یک راننده تاکسی بهای بیشتری برای بنزین خود می پردازد، باید تا حدودی نرخ های خود را نیز بالا تر برده ضمن اینکه این اتفاق هر سال پیش از بازگشایی مدارس در تهران می افتد و نرخ ها را اعضای شورای اسلامی شهر تهران تصویب می کنند.