برنامه ماه خوب خدا در شب های ماه مبارک رمضان از ساعت 20 تا 23 در ایوان عطار مجموعه سعدآباد برگزار می‌شود.

محمد حیدری، مسئول روابط عمومی سعدآباد ضمن تبریک به مناسبت پیش رو بودن ماه مبارک رمضان در خصوص این برنامه گفت: ویژه برنامه ماه خوب خدا شامل برنامه های شاد فرهنگی هنری، آیین افطار ملل مسلمان و اقوام ایرانی، بوفه رستوران و دمنوش خانه ایرانی، میزبانی از روزه اولی ها و بهشت کودکان است.

حیدری افزود: از کارگاه های آموزشی این برنامه می‌توان به کارگاه آموزشی تغذیه در ماه مبارک رمضان شامل تغذیه روزه اولی ها، روزه داری ورزشکاران، روزه و بیماران دیابتی، تغذیه در افطار و سحر؛ کارگاه های هنری شامل: تصویرگری هنر ایرانی، تصویرگری کودک، معرق، سنگ تراشی و انگشترهای عقیق؛ کارگاه بررسی روزه در شعر و ادب پارسی؛ کارگاه های مذهبی و .... اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این برنامه برای کودکان فعالیت هایی از قبیل عکاسی رایگان از کودکان، کارگاه آشپزی، درست کردن تسبیح با خمیر و برای روزه اولی ها مراسم تاج گذاری و حلقه گل در نظر گرفته شده است.

مسئول روابط عمومی سعدآباد گفت: دعوت از همسران سفرای کشورهای مسلمان جهت معرفی آیین افطار در ملل مسلمان و اختصاص غرفه به آنان با همکاری دفتر منطقه ای یونسکو در تهران نیز از برنامه های جشنواره ماه خوب خدا است.